Monday, November 20, 2006

Open brief aan de Foreign Media Group

(bron: Foreign Media Group)

Geachte heer Terpstra,
Ik wil u feliciteren met de uitbreiding van uw pand aan de Westersingel in Leeuwarden. Het gaat goed met uw bedrijf. U weet steeds meer schrijvers vast te leggen. Na Heleen van Royen, die mooi in de Playboy staat, nu ook Carry Slee en Susan Smit. Zo goed zelfs dat u uit uw pand gegroeid bent. Zoals ik al schreef feliciteer ik u van harte met dit succes. Dat is goed voor de werkgelegenheid en zorgt weer voor meer auto's in onze straat. U begrijpt dat ik met plezier een parkeerplek aan één van uw klanten of medewerkers afsta. Ik ben ook blij dat u vrachtwagenchauffeurs gemobiliseerd hebt om de straat die naast uw pand loopt regelmatig te blokkeren. Op deze manier word ik als ik daar met mijn auto langs wil rijden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de nieuwbouw. Ik ben daar oprecht blij mee. Een paar keer per week sta ik stil voor uw kantoor. Ik moet dan wachten, omkeren of achteruit de straat uit rijden. Dat laatste is de leukste optie. Ik hoef me dan niet om te keren om een blik te werpen op de nieuwbouw. Het wachten is ook fijn. Het gezelschap van de bouwvakkers en hun meewarige blikken zijn altijd weer een goed begin van de dag. Ga zo door en groei want ik sta graag stil voor uw prachtige kantoor.

Met groet,
Hayo Bootsma, straatgenoot.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home