Monday, November 20, 2006

partij voor de dieren

Het wordt hoog tijd voor 22 november. Tijd dus dat er verkiezingen worden gehouden. Dan zijn we tenminste af van dat gezeur van politici en van irritante spotjes op radio en televisie. De partij voor de dieren zorgt voor de meeste ergernis. Zij hebben een goede sponsor gevonden en hebben uren zendtijd gekocht. Prima, maar: Had dan ook geld gestoken in een fatsoenlijk reclamebureau dat leuke spotjes maakt. Ik word helemaal gek van Kees van Kooten die oproept die partij te stemmen (ik koop nooit weer een boek van die man) en van dat partij voor de dieren campagnelied "De onmacht van het dier..." AAAHHH!!!!!

Na dit weekeind is mij als zwevende kiezer één ding duidelijk geworden: Ik stem géén partij voor de dieren. Ik steun dan ook Botte's dis. Met dank aan Kees van Kooten en slechte radiospotjesmakers.

2 Comments:

Blogger René said...

Inderdaad hoogst irritant die slechte spotjes van de Partij voor de dieren. Blij als we daar eindelijk van verlost zijn.l

3:32 PM  
Blogger Remco Reiding said...

Wat ben ik blij dat ik die spotjes hier mis. Vreselijk gewoon, alsof de dieren het in Nederland slecht hebben. Niet dus en zeker niet in vergelijking met andere landen.

Ik juich van harte toe dat die partij zetels heeft in het parlement, maar dan wel graag het dierenparlement. En dan maar hopen dat het spotje verloren gaat tussen al dat geblaat.

Remco
Moskou

8:55 PM  

Post a Comment

<< Home