Friday, January 25, 2008

Voorspelling (2)

Leuk zo'n zus. Die je een sms stuurt op een avond dat je druk bezig bent met de Fryske nijskwis en daarin de clou van je favoriete programma verklapt. Een simpele maar triomfantelijke tekst: Ha. Heb je de mol gezien? Nee, was mijn antwoord, we hebben de video aangezet maar ik wist meteen genoeg. Misschien heb ik het wel het wel aan mijzelf te danken. Ik voorspelde namelijk hier dat Coen de mol was. Fout. Mea culpa. Wat een blunder. Gea, bedankt voor het vergallen van ons uurtje mol kijken.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

graag gedaan... enne Ceciel had het mij eigenlijk al gezegd voor ik het gezien had, dus je bent niet de enige.
Je bent in veel dingen beter, maar de mol raden is je nog niet gelukt.
Ik blijf bij Dennis en Patrick... weet het nog niet helemaal... maar als hagenees niet weten wanneer prinsjesdag is terwijl hier sinds jaar en dag de kinderen op de derde dinsdag van september vrij zijn... is toch wel verdacht.

10:05 AM  

Post a Comment

<< Home