Wednesday, January 23, 2008

Op weg naar de Slachte (2)

... is het nu vooral een kwestie van kilometers maken. Zo'n marathon is toch echt een behoorlijke afstand. Vanaf kunt u mijn vorderingen via deze site volgen. Te beginnen bij afgelopen zondag. Toen een trainingsronde gelopen van 20 kilometer in 1 uur 56 minuten. Dat was een zone 2/3 loop. Dat is voor mij rennen met een gemiddelde hartslag van 150/155.
Totale afstand: 20.
Ook leuk is deze blog. Die is van Thony, één van de trainers van Loopclub Rapido.

1 Comments:

Blogger Running Thony said...

Nou Hayo,

Alvast veel succes bij je voorbereidingen. Ik weet uit ervaring dat er moeilijke moenten komen. Momenten dat je denkt "Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen". Zeker de lange (dat is van 28 Km) duurlopen zijn soms heel eenzaam. Maar de volhouder wint. En zoals mijn lijfspreuk is: De enige strijd die verliest is de strijd die je opgeeft.

Ik dacht kom ik steek je even een hart onder de rien :) :)

11:15 AM  

Post a Comment

<< Home