Monday, August 04, 2008

Hellup!!! Mijn man is....

... klusser, hij kan niet dansen, niet koken of hij doet dingen waar de honden geen brood van lusten, of hij heeft een hobby! Een hobby, is het echt?
'Help, mijn man heeft een hobby!' is een nieuw programma bij RTL. John Williams, bekend van het programma 'Help mijn man is klusser' is de presentator. Hij gaat vrouwen helpen om hun mannen eens flink voor schut te zetten met hun hobby. Zo staat in de omschrijving van het programma: 'Heeft jouw man een hobby waar hij niet zonder kan, waar hij dag en nacht mee bezig is en waar hij alles voor opzij zet? Ben jij die hobby spuugzat ? En wil je nu weleens dat hij aandacht aan jou en de kinderen gaat besteden. Geef je dan op voor: 'Help mijn man heeft een hobby!''

Op zich een prima idee. Maar hoe goed is je huwelijk als je man alleen nog maar oog heeft voor zijn hobby? Bovendien is die hobby vast niet zomaar uit de lucht komen vallen en weet je dus dat je man heel erg druk kan zijn met bijvoorbeeld het verzamelen van postzegels. En toch trouwen met zo'n gozer... Dat geldt ook voor dat programma met dat klussen. Als je man zijn troep niet afmaakt zet je hem toch uit huis? Of je laat een klusbedrijf komen. Zo moeilijk is dat toch niet?

Hoe kan het eigenlijk dat die vrouwen er niet samen met hun man uitkomen? Misschien is het handiger om die stellen huwelijkstherapie aan te bieden, of begeleiding bij de scheiding. Want hoeveel liefde is er tussen beide partners als de één de ander zo laat zitten? Leuk, camera erbij en hop, je hebt weer een kijkcijferkanon: 'Help, wij zitten in therapie!'
Nog meer tips voor een volgend programma:'Help mijn man gaat naar de hoeren!' 'Help mijn man is een psychopaat!' 'Help mijn man is lief voor de kinderen!'

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

het is ook wel triest gesteld met al die mannen.... hihi

12:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Of: 'Help mijn vrouw is een vrouw!'

6:20 PM  

Post a Comment

<< Home