Tuesday, December 26, 2006

Paarden in Workum

Het lijkt wel of ik wat met paarden heb. De laatste tijd kom ik ze regelmatig tegen (zie hier, hier en hier). Afgelopen weekend bijvoorbeeld weer Friese paarden in Workum. Daar werden opnames gemaakt voor de film Frieseparels. "Het Friese paard in al zijn veelzijdigheid schitterend in beeld gebracht," zo staat omschreven op hun website. Ik vraag het me af. Die veelzijdigheid geloof ik wel. Dat in beeld brengen, dat baart me zorgen. De beelden in Workum moeten een beeld gaan geven van het Friese paard begin 1900. Maar met verkeersborden, een lichtgevend uithangbord van een Chinees restaurant en lantaarnpalen met gloeilampen in beeld lijkt me dat erg lastig worden. Ach, zo zei de regisseur: "Het gaat om het idee."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home