Wednesday, August 16, 2006

Magic, 1993-2006.

We hebben Magic laten inslapen. Fysiek was hij helemaal op. Twintig meter lopen zat er al bijna niet meer in. Ook had Magic op verschillende plekken ontstekingen, allemaal als gevolg van het ontbreken van weerstand. Afscheid nemen is zwaar.


Het komt niet vaak voor dat ik spontaan in huilen uitbarst. Ik voel me daar zelf dan ook aardig door overvallen. Vandaag gebeurde het toch. Ik zat in de auto en reed naar huis. Op 3FM draaiden ze een nummer van Racoon, 'love you more'. Toen gebeurde het dus: Tranen in mijn ogen en een overweldigend gevoel van triestheid.


Magic: Superlief en vol levenslust. Altijd achter ballen aan rennen, alle sloten in willen duiken en nooit triest. Nu ook zie je dat hij graag wil, maar dat het gewoon niet kan. Magic heeft pijn en dat kun je zo'n hond die een prachtleven heeft gehad niet aandoen.


Liever dan Magic worden ze niet gemaakt.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dag lief dier!
Gea

5:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

ai...

6:16 PM  

Post a Comment

<< Home