Saturday, May 03, 2008

Op weg naar de Slachte (12)

Ondanks een paar tegenslagen ben ik nog steeds hard in training voor het volbrengen van de Slachtemarathon. Ik heb nu te maken met een mindere periode. Twee weken geleden raakte ik geblesseerd. Mijn spieren in mijn rechter kuit wilden niet echt lekker meewerken. Qua timing een beetje ongelukkig omdat ik net in mijn zwaarste trainingsschema's zit. Na een kleine week rust heb ik de training weer hervat. En dat viel een beetje tegen. Rende ik voor mijn blessure een duurloop met een hartslag van 145-150, nu is dat gemiddeld 155. Ook de snelheid gaat omlaag. Misschien ging in het begin allemaal wel te goed en is dit een normale terugslag.
Maar goed, je moet de moed nooit opgeven en dus rennen we rustig verder. Zo liep ik de Kollumer Katloop, een afstand over 13,7 kilometer in 01.07,24 en de bevrijdingsloop over 25,4 kilometer in 2.25,11. Over 14 dagen een nieuwe test: De Statenloop. De dan af te leggen afstand is 30 kilometer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home