Wednesday, May 28, 2008

Nu even niet...

Een korte blogstilte. Ik had het een klein beetje gehad. Na mijn vorige post over mijn weg naar de Slachte was een virus zo aardig mijn lichaam flink te verzwakken. Ik had een probleem met mijn weerstand. Een pittige kuur en een zalfje dat al mijn kleren laat ruiken naar de luciferkoppen ben ik nu, anderhalve week later, eindelijk weer een beetje fit. Mijn voorbereiding voor de Slachte is alleen wel ernstig verstoord. Mijn beoogde eindtijd moet ik dan ook bijstellen: Ik wil de 42 kilometer en 195 meter binnen 4,5 uur volbrengen. Maar goed, we gaan gewoon door.

Ondertussen ben ik bezig met een reportagereeks over mijn voorbereiding op die Slachte. (Ja, ja... het houdt me wel bezig, ik weet het. Nee, echt, het is geen obsessie). Daarover later meer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home