Saturday, July 07, 2007

Opmerkelijk (1)

's Ochtends de tv maar eens aangezet om naar Live Earth te kijken. Linkin Park dendert voorbij over het scherm. Dan is het tijd voor reclame. Ik heb de slaap net uit mijn ogen gewreven, drink mijn tweede kop koffie. Is het waar wat ik daar zie? Joke Bruijs die een scootmobiel aanprijst... Misschien ben ik nog niet goed wakker. Sneaky Sound System zweept het publiek op in Sydney. Wederom reclame, opnieuw met Joke Bruijs die scootmobiels loopt te verkopen. Wat klopt hier niet? Gaat het zo slecht met de jeugd dat ze nu al hulp nodig hebben bij het lopen? Heeft de drank dan al zoveel kapot gemaakt? De doelgroep voorbij denk ik...

1 Comments:

Blogger Vnske Sm!t said...

Die band: Sneaky Sound System. Het viel echt op: die stond echt te spelen als een huis !!

8:45 PM  

Post a Comment

<< Home