Friday, June 09, 2006

Duiken, Monterey Bay, Californie (2)


Ik heb woensdagochtend opnieuw twee duiken gemaakt in het koude kustwater van Californie. Mijn buddies waren Jeffrey (rechts) en Nat (links). De eerste duik was bij Coral Road. Een plek waar zeeotters en zeehonden genieten van hun rust. Toen ik de oceaan in ging, lag er een zeeotter op z'n rug in het water. Hij keek mij aan en heeft zich vast afgevraagd wat die mafkees in z'n rubberen pak ging doen. Jammer genoeg had hij geen zin om mee onder water te gaan. Het zicht was goed, de temperatuur schommelde rond de 10 graden en er was veel vis te zien. Door de sterke zeestroming ben ik wel 300 meter afgedreven. De tweede duik was minstens zo leuk. De zon gaf de planten onder water prachtige kleuren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home