Friday, October 31, 2008

Nummer 311. Het is zover...

.. ik ga proberen een marathon te volbrengen. Hieronder de route:

Anders wist mij op te beuren: 'Als je Midsland voorbij bent en je rent door de polder dan kun je je verdomd eenzaam voelen'. Vooral op het verste punt, zo zei hij, achter op de Boschplaat. Daar zit een man in een auto te wachten tot iedereen voorbij is. Ik ben één van die 485 mannen en vrouwen die hem daar zal zien zitten. Ik zal hem groeten en beseffen dat ik nog niet eens over de helft ben.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

succes broertje... zal aan je denken vanuit Den Haag en Zoetermeer.

11:30 AM  
Blogger Zeekraai said...

petje af !

11:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

gefeliciteerd! En heb je de beste man gezien?

9:58 AM  

Post a Comment

<< Home