Saturday, October 06, 2007

Sv Mulier 40 jaar

Dat betekende dat ik mijn kicksen weer uit de kast moest trekken voor een heerlijk potje voetbal op de velden van sv Mulier. Zie hier hoe sierlijk ik ook na tien jaar nog over het veld dartel.

Zo'n jubileum is sentiment. Zo zie je uiteraard je oud-ploeggenoten terug en mijmer je over de tijden van weleer. Toen je bijvoorbeeld die ene bal wel in het doel schoot in plaats van over de kantine... En wat is er mooier dan het terugvinden van je oude lidmaatschapspas? Ik vond er twee.
Schrik trouwens niet van het kapsel. Dat is een zogenaamd 'coupe Wierda', naar de plaatselijke kapper. Wierda had er niet voor geleerd en dus gebruikte hij voor bijna iedereen een bloempot. Later ging ik in Sneek naar de kapper, zie onderste pasje. Dat zag er al een stuk beter uit.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hayo! u was zulk een leuke kind!
:-)))

7:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

nou echt een schatje... :-( sprak zijn grote zus...:P

5:01 PM  

Post a Comment

<< Home